-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:10971 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:6

چرا عده زيادي به دنبال مسائل جنسي هستند و چگونه مي توانند خود را كنترل كنند؟

افراد در جامعه به خاطر نوع تربيت و پرورش و نيز با رفتار و ساختار اجتماعي كه در آن هستند و هم چنين طرز تلقي شخص و انتخاب زندگي و مقصد و هدف , با يك ديگر متمايزند, در ميان نوع بشر, گذشته ازمعصومين , علما و بزرگاني پرورش پيدا كرده اند كه شمس هدايت مردم شده اند . مثلا شخص حضرت امام خميني (س ) از اين نوع است و در مقابل اشخاصي چون صدام و هيتلر و يزيد و شمر و معاويه به وجود آمدند كه خود عامل اصلي گمراهي خويش و ظلم به مردم بوده اند. با اين مقدمه خواهيد دانست كه چرا عده اي در دنيا در پي هدايت وچرا عده اي در پي گمراهي و پيروي از خواهش هاي نفساني اند و البته چنين افرادي نيز مي توانند در سلك تربيت صميمي قرار گيرند ; ولي بايد با رياضت هاي سخت و طاقت فرسايي خود را آماده ورود به جاده هدايت سازند , اماچگونه اين افراد خود را كنترل كنند ; اگر مجرد هستند و در سنين ازدواج قرار دارند, همسر مناسبي اختيار كنند و اگرنمي توانند ازدواج كنند , تا آن زمان تقواي الهي پيشه كرده و وقت خود را صرف مطالعات , درس و ورزش كنند تامجالي براي داشتن لحظات خالي و پروراندن افكار بيهوده نداشته باشند.

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.